Bieżąca analiza statystyk po wysyłkach to obowiązkowy punkt w strategii każdego e-mail marketera. Do tej pory w Inis można było dowolną wysyłkę rozłożyć na czynniki pierwsze i sprawdzić ilość zwrotów, otwarć, kliknięć i CTR. Teraz skupiliśmy na rozbudowie statystyk adresowych, za pomocą których można sprawdzić najbardziej popularne domeny oraz rodzaje programów do odbierania poczty.
Sprawdź domenę swojego adresata
Dzięki statystykom domenowym można dowiedzieć się która domena przeważa wśród naszych odbiorców. Procentowa klasyfikacja oraz wykres kołowy przedstawiają najbardziej popularne domeny spotykane w naszym kraju. Statystyki te pełnią przede wszystkim funkcję informacyjną.
Jakie programy pocztowe dominują?
Podobne zastosowanie spełnia kolejna nowa funkcja w Inis, która pokazuje programy pocztowe, z których korzystają odbiorcy e-maili wysyłanych z naszego systemu. W tym przypadku również możemy dowiedzieć się nieco więcej na temat adresatów Twoich mailingów i przekonać się na przykład czy więcej wiadomości jest odbieranych za pomocą klientów www czy może popularnego programu Outlook.
Kompleksowość statystyk adresowych dopełniają w Inis dane liczbowe odnoszące się do adresów posiadanych w swojej bazie. Funkcja ta dostępna jest w naszym systemie już od dawna i spełnia oczekiwania naszych klientów. Można więc sprawdzić ilu nowych subskrybentów dopisało się do Twojego newslettera w ostatnim miesiącu lub ilu się wypisało. Wszystko to przedstawia także przejrzysty wykres rejestracji adresów.
które moga Cię zainteresować
Czy wiesz, że konsekwencje wprowadzenia RODO dotyczą również Twojej strony internetowej? Implemetacja protokołu Consent Mode v2 może pomóc Ci w zapewnieniu zgodności z przepisami oraz optymalizacji konwersji na Twojej witrynie. W tym artykule dowiesz...
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak niektóre treści w sieci stają się viralowe? Jakie są tajemnice, które sprawiają, że jakaś kampania osiąga sukces i rozprzestrzenia się jak wirus? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania i dowiedzieć się, j...
Marketing influencerów stał się istotnym elementem współczesnej promocji produktów w świecie cyfrowym, oferując efektywne metody docierania do odbiorców. Wraz z rosnącym wpływem mediów społecznościowych, znani i cenieni influencerzy stają się kluczow...
Przeczytaj, co mówią o nas inni