BLOG

E-mail Marketing w 2019r. Raport od Interaktywnie.com już dostępny!

E-mail Marketing w 2019r. Raport od Interaktywnie.com już dostępny!

Raport E-mail Marketing 2019 już dostępny!

Czy wiecie, że aż 3 na 4 Polaków dostaje codziennie do 20 maili promocyjnych, ale co drugi Polak dokonuje na ich podstawie zakupu. Aż 32% użytkowników poczty nigdy jednak nie otwiera wiadomości z folderu SPAM. I jak tu się połapać? Za dużo zmiennych? Odpowiedzi na te pytania i wiele cennej wiedzy, jak skutecznie prowadzić kampanie mailingowe w obecnych czasach, znajdziecie w treści raportu. E-mail marketing nadal pozostaje bowiem w 2019 roku jednym z najważniejszych narzędzi służących marketerom do prowadzenia skutecznych kampanii, a dla sektora e-commerce jest jednym z najważniejszych kanałów generujących sprzedaż.

Komentarz eksperta INIS

Komentarza w Raporcie udzielił m.in. Jacek Konsek, performance & e-mail marketing director w INIS. Jacek wypowiedział się na temat średnich statystyk skuteczności mailingów w Polsce, oraz globalnie, wskazując przy tym elementy, które dla tej skuteczności są kluczowe.

Jakie elementy kreacji mailingowej zwiększają szansę na jej skuteczność?

Kampania e-mailingowa będzie skuteczna i przyniesie spodziewane efekty tylko wtedy, gdy każdy z jej elementów będzie odpowiednio zaplanowany. Punktem wyjścia jest właściwy temat, bo on decyduje, czy użytkownik otworzy e-maila czy nie. Ten powinien być krótki, zwięzły, acz zachęcający do otwarcia i zapoznania się z treścią. Starajmy się tak skonstruować tytuł, abyśmy my sami mieli ochotę na kliknięcie. Co ważne, musi być on zgodny z contentem wiadomości - nie możemy wprowadzać użytkownika w błąd i informować o czymś, czego nie ma wewnątrz e-maila. Sama kreacja to wciąż najważniejszy element kampanii.

Wyważona ilość tekstu i grafik, a także przycisk wzywający do działania (call to action) to wciąż must have każdej kampanii e-mailingowej. Jeśli pozwolą nam na to możliwości techniczne, to warto spróbować choćby kreacji z zegarem (odliczanie czasu do końca promocji) czy animowanego gifa. Nie zapominajmy, że po przejściu z e-maila na lading page, bądź do konkretnego produktu, przekaz musi być tożsamy z tym, co użytkownik zobaczył w temacie i kreacji.

Jeżeli zaciekawił go rabat, to nie może on zniknąć po wejściu do e-sklepu, a jeżeli chciał skorzystać z ubezpieczenia motoryzacyjnego, to niewłaściwe będzie przekierowanie go do ubezpieczeń na życie. Wszystkie te elementy bezpośrednio wpływają na współczynnik kliknięć i sukces kampanii.

Skąd mogę pobrać raport?

Oprócz informacji o kampaniach e-mailingowych, raport zawiera również wiele cennych porad i eksperckich komentarzy dotyczących Marketing Automation, które z e-mailingiem ściśle jest związane. O wzroście roli narzędzi do marketing automation w codziennej pracy marketerów i trendach związanych z jego wykorzystaniem opowiada m.in. prezes zarządu Grupy Kapitałowej SARE SA, Dariusz Piekarski.

Zachęcamy zatem do pobrania swojej kopii darmowego egzemplarza raportu, który możecie pobrać z tego źródła.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

UX w digital marketingu: Chcesz zwiększyć sprzedaż? Popraw doświadczenia klientów.

UX ma wpływ na wszystko, co twoja firma robi online, także na skuteczność twoich działań digital marketing. Od doboru właściwej grupy docelowej, aż po nawigację na twojej stronie lub landing page – pozytywne doświadczenia klientów są podstawą lead ge...

Lejek sprzedażowy w e-commerce. Efektywna komunikacja na każdym jego etapie.

Lejek sprzedażowy w e-commerce to złożony proces, wymagający dokładnego zrozumienia i zarządzania na każdym etapie, by skutecznie przekształcać zainteresowanie w rzeczywiste transakcje. Efektywna komunikacja odgrywa tutaj decydującą rolę, pozwalając ...

Consent Mode v2. Jak właściwie i szybko go wdrożyć?

Czy wiesz, że konsekwencje wprowadzenia RODO dotyczą również Twojej strony internetowej? Implemetacja protokołu Consent Mode v2 może pomóc Ci w zapewnieniu zgodności z przepisami oraz optymalizacji konwersji na Twojej witrynie. W tym artykule dowiesz...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt