Aktualności

Co nowego w INIS i świecie e-mail marketingu?

Jesień pełna eventów, czyli gdzie zobaczycie nas już wkrótce

Po upalnym lecie, nadchodzi wielkimi krokami sezon jesienny. To oznacza, że wszyscy, wypoczęci po urlopach zaczynamy intensywny okres targów, konferencji i szkoleń. Startujemy już pod koniec września, a poniżej możecie zobaczyć opis miejsc, w których będziemy:   Wrzesień 27 września…

Retargeting statyczny czy dynamiczny – jakie kampanie e-mail retargetingowe są najlepsze?

Idealne kampanie e-mail retargetingowe mają dwie podstawowe cechy. Po pierwsze są skuteczne, tzn. rozwiewają wątpliwości odbiorcy dotyczące zakupu produktów w Twoim sklepie. Po drugie są opłacalne, czyli zoptymalizowane nie tylko pod kątem zapewnienia maksymalnej konwersji, lecz także pod kątem poniesionych…

Najnowsze opcje rozszerzonych reklam tekstowych Google dostępne w INIS!

Dziś chcemy pochwalić się nowymi możliwościami, które otwierają się przed nami oraz naszymi klientami, korzystającymi z reklam tekstowych w Google Ads tworzonych przez INIS. Nowe, rozszerzone reklamy tekstowe mają trzy pola nagłówka, w odróżnieniu od dotychczasowych dwóch. Pierwsze dwa są…

7 inspirujących kampanii wakacyjnych

Wakacje już w pełni dojrzewają, a my wciąż podelektujmy się tym, co ostatnie miesiące nam przyniosły. z Prezentujemy 7 najciekawszych wakacyjnych akcji marketingowych w polskim Internecie, angażujących społeczności oraz zachęcające do działania, czasem w sposób bardzo niestandardowy.   Eska Summercity…

MIXX Awards 2018 – trwa nabór

Trwają zgłoszenia do dwunastej edycji MIXX Awards – konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. Ogłoszenie zwycięzców 16 kategorii konkursu organizowanego przez IAB Polska nastąpi pod koniec listopada br. podczas uroczystej gali. MIXX Awards to najważniejszy konkurs branży…

Jak mierzyć wyniki kampanii online i jak ją optymalizować?

Narzędzia marketingu online pozwalają dziś zmierzyć niemal wszystko. To ogromna przewaga internetu nad tradycyjnymi kanałami przekazu. Jako marketer, wiesz dokładnie jaką wartość miał koszyk zakupowy konkretnego klienta, do którego udało Ci się dotrzeć z komunikatem. Dlatego też, powinieneś rozważać reklamę…

7 kampanii reklamowych promujących edukację

W sklepach edukacyjny szał, jeszcze tylko kilka tygodni i młodzież znów wyruszy do szkół, a za następne kilka tygodni, studenci rozpoczną swoje nowe studia lub kolejny semestr. Czy edukację można promować w sposób kreatywny? Sprawdziliśmy to:   1. Politechnika Śląska…

INIS w raporcie Interaktywnie.com – E-mail marketing 2018

E-mail marketing nie jest obecnie gorącym trendem w digital marketingu a standardem, z którego korzystają marketerzy. Pomimo, iż e-mail jest najstarszym kanałem jaki wykorzystywany jest w działaniach internetowych to jest skuteczny. Warunkiem jest nowe podejście do jego wykorzystania.   Nowe…

7 powodów, dla których warto być na Instagramie

Dziś na przykładzie marki Missinsta chcielibyśmy przedstawić, dlaczego każda marka lub firma powinna znaleźć swoje pole do działania na Instagramie i jakie nowe możliwości otwiera obecność w tym kanale social mediów. Początki bywają trudne, ale opanowanie hashtagów oraz innych, nowych…

Google AdWords zmienił się w Google Ads!

Google AdWords po prawie 18 latach istnienia przeszedł rebranding. Od dziś jego nowa nazwa to Google Ads. Razem z AdWords przekształca się również cały ekosystem marketingowy Google. Google Ads będzie w zasadzie spadkobiercą systemu Google AdWords z tą jednak różnicą, że…