BLOG

SMS i e-mail - co je łączy? E-book we współpracy z SMSAPI

SMS i e-mail - co je łączy? E-book we współpracy z SMSAPI

Jak pokazuje analiza Zenith Media, w 2017 roku aż 75% internautów będzie korzystać z sieci za pomocą smartfonów. Pokazuje to, że mobile jest trendem, który bardzo mocno wchodzi w branżę marketingową, m.in email marketing. Dlatego wpadliśmy na pomysł, że stworzymy e-booka, który zobrazuje jak skutecznie wykorzystać e-maila i SMS w komunikacji z klientem. Do współpracy tej nie mogliśmy zaprosić nikogo innego jak SMSAPI.


Za pomocą smartfona odczytujemy SMS i coraz częściej wiadomości e-mailowe. Obie formy mają wiele cech wspólnych ponieważ obie umożliwiają dwukierunkową komunikację z odbiorcą, a ich połączenie kreuje dodatkowe korzyści w postaci zdywersyfikowanej strategii i zwiększonych zasięgów. W efekcie tego tworzy się synergia - klient, który nie odczytał e-maila, może zareagować na SMS z podobnym przekazem i odwrotnie.

Zachęcamy do pobrania e-booka, który jest sporą dawką wiedzy. Znajdziecie w nim odpowiedzi na pytania:

  • Dlaczego email marketing i SMS są wciąż skuteczne?
  • Jak w kilku krokach stworzyć skutecznego e-mail i smsa?
  • Jak działać razem, by osiągnąć efekt?
  • Kiedy warto wykorzystać e-mail, a kiedy SMS?
  • Jak wykorzystać oba kanały łącznie?

Patronat nad e-bookiem INIS i SMSAPI objął Marketer+.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt