Jak pokazuje analiza Zenith Media, w 2017 roku aż 75% internautów będzie korzystać z sieci za pomocą smartfonów. Pokazuje to, że mobile jest trendem, który bardzo mocno wchodzi w branżę marketingową, m.in email marketing. Dlatego wpadliśmy na pomysł, że stworzymy e-booka, który zobrazuje jak skutecznie wykorzystać e-maila i SMS w komunikacji z klientem. Do współpracy tej nie mogliśmy zaprosić nikogo innego jak SMSAPI.
Za pomocą smartfona odczytujemy SMS i coraz częściej wiadomości e-mailowe. Obie formy mają wiele cech wspólnych ponieważ obie umożliwiają dwukierunkową komunikację z odbiorcą, a ich połączenie kreuje dodatkowe korzyści w postaci zdywersyfikowanej strategii i zwiększonych zasięgów. W efekcie tego tworzy się synergia - klient, który nie odczytał e-maila, może zareagować na SMS z podobnym przekazem i odwrotnie.
Zachęcamy do pobrania e-booka, który jest sporą dawką wiedzy. Znajdziecie w nim odpowiedzi na pytania:
które moga Cię zainteresować
Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...
Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...
Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...
Przeczytaj, co mówią o nas inni