BLOG

Konkurs dla Wydawców - Kreatywność PoPłaca. Inspirujesz. Wygrywasz. Zarabiasz.

Konkurs dla Wydawców - Kreatywność PoPłaca. Inspirujesz. Wygrywasz. Zarabiasz.

Do 14 czerwca trwa konkurs skierowany do afiliantów, czyli wszystkich tych, którzy zarabiają w sieci, w szczególności na swoich stronach internetowych czy programach partnerskich. Konkursowicze muszą wykazać się kreatywnością, ale dzięki temu mogą wygrać nagrodę, którą sami wybiorą. Organizatorem konkursu jest sieć reklamowa INIS.

INIS do niedawna rozpoznawalna w branży głównie jako emailingowa sieć reklamowa, postanowiła wejść głębiej w performance marketing, dlatego swój rozwój technologiczny i ofertę skierowała także w stronę afiliacji uruchamiając dział INIS afiliacja. Konkurs „Kreatywność PoPŁACA. Inspirujesz. Wygrywasz. Zarabiasz.” to jeden z pierwszych projektów, które mają na celu pokazanie sieci, wszystkim swoim partnerom z nieco innej, dotąd być może mniej znanej strony.

 750_300_afiliacja

 

Wymyśl slogan dla sieci afiliacyjnej i wybierz nagrodę, którą chcesz wygrać!

Celem projektu jest zaangażowanie wydawców, afiliantów, czyli partnerów ze środowiska, z którym firma współpracuje na co dzień. Osoby chcące wziąć udział w konkursie muszą wymyśleć hasło reklamowego dla sieci INIS. - Istotne dla nas jest spojrzenie świeżym okiem naszych partnerów na szeroko pojętą afiliację. Z pewnością pomysłów będzie tak wiele jak wielu będzie konkursowiczów. Zadanie z jednej strony jest kreatywne, a z drugiej strony wyniki pokażą nam jakie oczekiwania mają wydawcy względem naszej sieci afiliacyjnej. – komentuje Roman Grygierek, managing director INIS.

Dołącz do sieci afiliacyjnej INIS

Zasoby i technologia, którą dostarcza spółka pozwala na stały rozwój sieci, w której znajduje się już ponad 250 wydawców emailingowych. Dlatego jednym z warunków konkursu, jest dołączenie do INIS AFILIACJA. - Znalezienie się w gronie wydawców INIS niesie ze sobą wiele korzyści, takich jak: dostęp do największych reklamodawców w Polsce i za granicą, najlepsza technologia i automatyzacja działań, wysokie i szybkie wypłaty prowizji i co najważniejsze statystyki dostępne online 24/7. Dlatego warto wziąć udział w konkursie, bo oprócz wymienionych przeze mnie korzyści, osoby zarabiające na swoich stronach internetowych mogą wygrać bardzo atrakcyjne nagrody. – dodaje Roman Grygierek.

Warto dodać, że konkurs skierowany jest do wszystkich osób, które zarabiają na swoich stronach internetowych, w szczególności swoją działalność opierają na serwisach informacyjnych, branżowych, zakupowych, porównywarkach czy blogach. Nie ma ograniczenia co do branży, czy typu serwisu.

Nie czekaj i zacznij zarabiać już dziś!

Znalezienie się w gronie wydawców INIS, to szansa na zarabianie już od chwili zarejestrowania się w sieci. Dostęp do szerokiego wachlarza programów partnerskich pozwala na dostosowanie potrzeb reklamodawców do preferencji właścicieli serwisów i blogów. - W naszej sieci może zarabiać każdy, zarówno mniejsi jak i więksi wydawcy i to z przeróżnych branż, od lifestylowych, parentingowych, po finansowe, motoryzacyjne czy budowlane. Potencjał jest ogromny. – dodaje Grygierek.

Dlatego, nie zwlekajcie i weźcie udział w konkursie, który trwa do 14 czerwca. Do wygrania atrakcyjne nagrody, ufundowane także przez partnerów konkursu. Patronat medialny nad konkursem objęli: Online Marketing Polska, Marketer+, NowyMarketing, a także sprawnymarketing.pl.

Przekonaliśmy Cię do wzięcia udziału w konkursie? Zapraszamy na https://www.inis.pl/afiliacja-konkurs/

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt