BLOG

INIS na Interaktywnej Mapie Podmiotów Internetowych IAB Polska 2018/19

INIS na Interaktywnej Mapie Podmiotów Internetowych IAB Polska 2018/19

Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który już od siedmiu lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital.

Mapa stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym.

W odpowiedzi na dynamiczną sytuację branży aktualizowana jest każdego roku. O intensywnym rozwoju rynku digital świadczy również sukcesywnie rosnąca liczba zgłaszających się firm.

Mapa Podmiotów Internetowych 2018/2019 zawiera 417 klikalnych logotypów marek, pogrupowanych w 57 kategoriach w 7 obszarach tematycznych, które umożliwiają szybkie znalezienie wykonawcy usług z wybranego obszaru digital.
Logotypy marek zostały klarownie pogrupowane w 7 głównych obszarów, dzięki którym w prosty sposób znajdziemy partnera na każdym etapie tworzenia kampanii marketingowej – począwszy od kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi:

  • Kreacja i realizacja
  • Narzędzia
  • Powierzchnie Reklamowe
  • Analizy
  • E-commerce
  • Usługi
  • Reklamodawcy

Główną ideą przyświecającą siódmej edycji Mapy Podmiotów Internetowych było maksymalne ułatwienie kontaktu z odpowiednimi firmami branży digital, dlatego wszystkie umieszczone na niej logotypy są klikalne. To wciąż jedyny na taką skalę projekt, który stanowi nie tylko bazę wiedzy o polskim rynku internetowym, ale jest także platformą kontaktową między usługodawcami a usługobiorcami z branży – podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

 

Mapę podmiotów internetowych możecie pobrać klikając TUTAJ

 

Źródło: iab.org.pl

 

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Jak skutecznie promować sklep e-commerce?

Skokowy wzrost sprzedaży e-commerce od 2020 r. to dobra wiadomość dla rynku. Wiąże się jednak ze wzrostem liczby sklepów internetowych i większą konkurencją. O czym powinni pamiętać sprzedawcy przy promocji sklepów internetowych?

Forum IAB 2022 - podsumowanie

Zespół INIS ma za sobą 3 owocne dni spędzone w Warszawskim Multikinie Złote Tarasy, gdzie w dniach 7-9 czerwca odbywała się (już piętnasta) odsłona jednej z najbardziej inspirujących i wskazujących nadchodzące trendy konferencji marketingowych, czyli...

Kampania wizerunkowa dla klienta z branży gaming we współpracy z Digiseg

INIS we współpracy z Digiseg na zlecenie producenta z branży RTV, posiadającego także serię sprzętu gamingowego zrealizował kampanię, której celem było zwiększenie Viewability oraz podniesienie wskaźnika CTR kampanii prowadzonych w tym segmencie.

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
tw
yt
ig