BLOG

INIS Partnerem Google!

INIS Partnerem Google!

Wakacje to dla większości z nas czas odpoczynku. W INIS nie próżnujemy jednak nawet w sezonie urlopowym. Cały czas dążymy do tego, żeby świadczyć dla naszych klientów usługi na coraz wyższym poziomie. I mamy na to dowody! Z dumą informujemy, że w dniu 14 lipca nasza spółka uzyskała status certyfikowanego Partnera Google.

 

Co to oznacza dla INIS?

 

Nasza firma jest znana przede wszystkim jako e-mailingowa sieć reklamowa. Od przeszło 7 lat ta działka rzeczywiście stanowi rdzeń działalności INIS. Jednak wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, jakie stawia dzisiejszy, bardzo dynamicznie zmieniający się rynek doradzamy markom wszelkie działania online, których celem jest generowanie ruchu, sprzedaży i pozyskiwanie leadów. Kampanie display, social media, reklama w Google to dziś absolutne must have w dotarciu do nowych klientów.

Jako firma technologiczna zdajemy sobie sprawę, że kto stoi w miejscu, ten tak naprawdę się cofa, zatem stale idziemy naprzód. Dziś świętujemy fakt, że efekty naszych działań zostały docenione i zostaliśmy włączeni do sieci Partnerów Google.

Certyfikat Google Partner oznacza, że INIS posiada ekspercką wiedzę z zakresu prowadzenia i optymalizowania kampanii reklamowych  AdWords. Uzyskanie tego statusu jest poprzedzone koniecznością spełnienia szeregu warunków, takich jak:

- spełnienie wymagań Google dotyczących wydatków,

- zapewnienie sobie i klientom wzrostu przychodów,

- utrzymanie i powiększanie grona klientów.

Firma, która chce ubiegać się o status Partnera Google musi także przed przystąpieniem do programu certyfikacji posiadać na pokładzie certyfikowanego wcześniej specjalistę AdWords.

Dla specjalistów INIS związanych z siecią reklamową Google uzyskanie statusu partnera było nie tylko wyzwaniem, ściśle związanym z koniecznością stałego monitorowania wyników prowadzonych przez nich kampanii, ale stało się również niepowtarzalną okazją do dalszego podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie usług reklamowych Google. Uzyskanie tytułu Partnera wiąże się bowiem ze znacznie większym i głębszym dostępem do usług i szkoleń oferowanych przez dedykowanych opiekunów z ramienia Google.

 

Co to oznacza dla klientów?

 

Posiadanie przez INIS Statusu Partnera Google jest bardzo ważną informacją z punktu widzenia naszych klientów. Aby utrzymać uzyskany status, specjaliści INIS są bowiem zobowiązani nie tylko do recertyfikacji uzyskanych dotychczas osobistych certyfikatów, ale także do dalszego podnoszenia swoich kompetencji i ciągłego poprawiania wyników uzyskiwanych w prowadzonych przez nich kampaniach. Dotyczy to nie tylko liczby wyświetleń i kliknięć reklam, ale także skutecznego zarządzania i optymalizowania powierzonego budżetu. Te wymogi powodują, że kampanie, które będziemy dla Was realizować będą coraz lepsze!

Dzięki uzyskaniu certyfikatu, INIS jest obecny w wyszukiwarce Partnerów Google – jest to specjalna wyszukiwarka umożliwiająca klientom wyszukiwanie agencji, które uzyskały certyfikat i są gwarantem przeprowadzenia skutecznych kampanii w wybranych specjalizacjach. Obszarami specjalizacji INIS są Reklama w Google, Planowanie działań marketingowych online oraz Obsługa witryn mobilnych. Zmotywowani tym sukcesem, chcemy rozwijać również pozostałe obszary.

Reklama w Google jest bardzo skutecznym sposobem na zaznaczenie swojej obecności na rynku. Jeśli jesteś przedsiębiorcą to musisz dać swoim klientom możliwość odnalezienia Twojej firmy w sieci. Badania przepływu ruchu w wyszukiwarce Google wskazują, że blisko 65% kliknięć kierujących do stron firmowych i landing page są kliknięciami w sponsorowane wyniki wyszukiwania. Warto zatem zadbać o to, żeby Twoja reklama w największej bazie firm na świecie, jaką są bazy danych Google, była prowadzona przez profesjonalistów.

Pozostałe wpisy

które moga Cię zainteresować

Grudzień w marketingu: Święta, sylwestrowe szaleństwo i noworoczne postanowienia

Grudzień to wyjątkowy miesiąc dla marketingu, pełen świątecznego blasku, noworocznych postanowień i sezonowych okazji. Poszukujemy nie tylko idealnych prezentów i świątecznych dekoracji, ale również unikalnych sposobów na celebrowanie i przywitanie N...

Listopad w marketingu: Black Friday, Cyber Monday i przygotowania do zimy

Kalendarzowo jesień w pełni, a listopad swym chłodem przywodzi na myśl zimowe chwile. Czas zadumy i refleksji, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. W sklepach powoli pojawia się asortyment świąteczny. Wielkimi krokami zbliża się dzień największ...

Październik w marketingu: różowy październik, Dzień Nauczyciela, Halloween i inne branżowe wydarzenia

Po lecie zostały już tylko wspomnienia, w kalendarzu zaś na dobre zagościł jesienny klimat, a z nim nadeszło wiele okazji do inspirujących kampanii reklamowych. Przed nami październik: miesiąc, który dla marketerów jest bardzo kreatywnym czasem, nie ...

Opinie naszych klientów

Przeczytaj, co mówią o nas inni

BLOG
fb
ln
yt