Aktualności

Co nowego w INIS i świecie e-mail marketingu?

W minioną środę, 28 listopada br. podczas uroczystej gali poznaliśmy zwycięzców dwunastej edycji MIXX Awards. Dla przypomnienia MIXX Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu, który co roku organizowany jest przez IAB Polska. Do konkursu, oprócz agencji reklamowych, przystąpili sami reklamodawcy, domy mediowe oraz media. Podczas wydarzenia, spośród kilkudziesięciu projektów, zaprezentowano najciekawsze case’y, które wyznaczają trendy w komunikacji, zarówno marketerów, jak i przedstawicieli agencji.

Aby wziąć udział w konkursie warunkiem koniecznym było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Podczas tegorocznej edycji konkursu jury miało pełne ręce roboty, bowiem wpłynęło ponad 140 zgłoszeń. W gronie jurorów – przedstawicieli najważniejszych podmiotów rynku online w Polsce, podobnie jak w ubiegłym roku, znalazł się nasz CEO Roman Grygierek.

Nowością tegorocznej edycji było wprowadzenie odrębnej kategorii Digital Experiences, skupiającej te kampanie, których koncept i wykorzystane narzędzia wywarły wpływ na emocje użytkowników.

„Jedyną drogą na osiągnięcie wyznaczonych celów marketingowych jest wyłonienie odpowiednich emocji u użytkownika. To właśnie te doświadczenia i przeżycia konsumenta są wyznacznikiem jakości prowadzonej kampanii reklamowej” – mówi nasz CEO.

Galę można nazwać owocną, bowiem „zrodziła” niemało wyróżnień. W tym roku projekty oparte na współpracy z influencerami, jak również prace z zakresu content marketingu i data driven marketingu pobiły rekord popularności. Łącznie wręczono:

  • 37 statuetek,
  • 15 wyróżnień,
  • 4 nagrody dodatkowe (Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku), a także Nagrodę Specjalnę IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe

 

 

Szczegółową listę laureatów znajdziecie TUTAJ

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl

 

Tobiasz Wierzbicki, Młodszy Specjalista ds. Marketingu, INIS, t.wierzbicki@inis.pl