W minioną środę, 28 listopada br. podczas uroczystej gali poznaliśmy zwycięzców dwunastej edycji MIXX Awards. Dla przypomnienia MIXX Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu, który co roku organizowany jest przez IAB Polska. Do konkursu, oprócz agencji reklamowych, przystąpili sami reklamodawcy, domy mediowe oraz media. Podczas wydarzenia, spośród kilkudziesięciu projektów, zaprezentowano najciekawsze case’y, które wyznaczają trendy w komunikacji, zarówno marketerów, jak i przedstawicieli agencji.
Aby wziąć udział w konkursie warunkiem koniecznym było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Podczas tegorocznej edycji konkursu jury miało pełne ręce roboty, bowiem wpłynęło ponad 140 zgłoszeń. W gronie jurorów – przedstawicieli najważniejszych podmiotów rynku online w Polsce, podobnie jak w ubiegłym roku, znalazł się nasz CEO Roman Grygierek.
Nowością tegorocznej edycji było wprowadzenie odrębnej kategorii Digital Experiences, skupiającej te kampanie, których koncept i wykorzystane narzędzia wywarły wpływ na emocje użytkowników.
„Jedyną drogą na osiągnięcie wyznaczonych celów marketingowych jest wyłonienie odpowiednich emocji u użytkownika. To właśnie te doświadczenia i przeżycia konsumenta są wyznacznikiem jakości prowadzonej kampanii reklamowej” – mówi nasz CEO.
Galę można nazwać owocną, bowiem „zrodziła” niemało wyróżnień. W tym roku projekty oparte na współpracy z influencerami, jak również prace z zakresu content marketingu i data driven marketingu pobiły rekord popularności. Łącznie wręczono:
Szczegółową listę laureatów znajdziecie TUTAJ
Więcej informacji: www.mixx-awards.pl
Tobiasz Wierzbicki, Młodszy Specjalista ds. Marketingu, INIS, t.wierzbicki@inis.pl
które moga Cię zainteresować
UX ma wpływ na wszystko, co twoja firma robi online, także na skuteczność twoich działań digital marketing. Od doboru właściwej grupy docelowej, aż po nawigację na twojej stronie lub landing page – pozytywne doświadczenia klientów są podstawą lead ge...
Lejek sprzedażowy w e-commerce to złożony proces, wymagający dokładnego zrozumienia i zarządzania na każdym etapie, by skutecznie przekształcać zainteresowanie w rzeczywiste transakcje. Efektywna komunikacja odgrywa tutaj decydującą rolę, pozwalając ...
Czy wiesz, że konsekwencje wprowadzenia RODO dotyczą również Twojej strony internetowej? Implemetacja protokołu Consent Mode v2 może pomóc Ci w zapewnieniu zgodności z przepisami oraz optymalizacji konwersji na Twojej witrynie. W tym artykule dowiesz...
Przeczytaj, co mówią o nas inni