Aktualności

Co nowego w INIS i świecie e-mail marketingu?

Nie opadł jeszcze kurz po Black Friday i Cyber Monday, a wraz z Mikołajkami nadeszła już kolejna doskonała okazja do zwiększenia sprzedaży w e-commerce.

Właśnie z okazji Black Friday, wraz z serwisem cashbackowym Zrabatowani.pl przygotowaliśmy specjalną akcję promocyjną, która miała na celu pozyskanie nowych użytkowników dla serwisu, maksymalizację sprzedaży za jego pośrednictwem i umożliwienie zakupów z jak największym zwrotem gotówki dla zarejestrowanych użytkowników.

Dziś prezentujemy Wam opracowanie statystyk sprzedaży z tego długiego i owocnego weekendu. Zobaczcie najciekawsze wskaźniki, które odnotowaliśmy w okresie od Black Friday (23.11) do Cyber Monday włącznie (26.11), zebrane w formie przejrzystej infografiki.

 

 

Dzięki kampanii mailingowej opartej na kilku, dostosowanych do grup docelowych, kreacjach udało się nam podnieść wszystkie kluczowe wskaźniki sprzedaży, jak i zachęcić do rejestracji wielu nowych użytkowników. Mailing jako kanał komunikacji miał przy tym swój znaczący udział, generując ponad 25% wszystkich odwiedzin serwisu.

Najskuteczniejszą kreacją została ta widoczna poniżej, skierowana do grupy parenting.


Wykorzystaliśmy również kilka innych kreacji, skierowanych do różnych grup docelowych.


W trakcie całego weekendu od 23-26.11 serwis zrabatowani.pl

  • zyskał 4 000 nowych użytkowników
  • zanotował prawie 35 000 sesji
  • przekierował użytkowników do sklepów partnerskich ponad 18 000 razy, generując przy tym 4700 transakcji o łącznej wartości prawie 1 mln złotych

A jego użytkownicy zgromadzili na swoich kontach cashback o sumarycznej wartości 41 000zł

Jeżeli chcesz osiągnąć podobne efekty napisz do nas: biuro@inis.pl.