Osiągaj 3x lepsze wyniki z kampanii e-mailingowych napędzanych sztuczną inteligencją

Powodzenie kampanii e-mailingowych w dużej mierze zależy od doboru grupy docelowej. Opieranie się tylko na wiedzy, intuicji i szczęściu osoby planującej wysyłkę nie jest najefektywniejsze. Wsparcie tego procesu możliwościami sztucznej inteligencji wynosi e-mail marketing na nowy poziom.

Zobacz co zyskasz >>
Napisz do nas >>

Jakie efekty daje włączenie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w proces planowania kampanii?

-35%
+244%
+32%
+29%
+40%
CR
wzrost
konwersji
mniej
wysłanych
wiadomości
ROI
większy zwrot
z inwestycji
wyższy wskaźnik
otwarć
OR
CTR
większa liczba
osób klikających

Co zyskasz dzięki kampaniom
planowanym przez AI?

1. Odbiorcy zobaczą Twój e-mail

Na podstawie historycznych danych o otwarciach e-mailingu w poszczególnych dniach tygodnia i konkretnych godzinach, algorytm dobierze najwłaściwszy czas wysyłki dla każdego pojedynczego rekordu. Dokładnie wtedy, kiedy odbiorca Twojego e-maila, będzie mógł natychmiast go przeczytać.

2. Treści i kreacje dobrane bez pudła

Dzięki uczeniu maszynowemu, bazując na intencjach zakupowych i historii wysyłek algorytm dopasuje zarówno najwłaściwszy temat, zachęcający odbiorcę do otwarcia wiadomości, jak również przetestuje i wybierze odpowiedni wariant kreacji i przycisku CTA, dzięki czemu liczba przekierowań może wzrosnąć nawet o 40%.

3. Hiperpersonalizacja wysyłki

Z każdą kolejną przeprowadzoną wysyłką algorytm nabiera nowej wiedzy o odbiorcach zgromadzonych w bazach i wyciąga na ich temat wnioski z poprzednich działań. Ocena przypisanych im wartości wpływających na konwersję, pozwoli skierować idealnie skrojony e-mailing, do idealnie dopasowanej grupy odbiorców, z największym potencjałem zakupowym.

4. Zyskasz szersze grono klientów

Uczenie maszynowe pozwala na reaktywację użytkowników, którzy dotychczas nie wykonywali żadnych akcji, przez co wysyłka do nich wydawała się nieopłacalna. To zawężało znacznie spektrum klientów, którzy mogli zapoznać się z ofertą. Algorytm AI reaktywuje użytkowników ze skutecznością wyższą o 300% niż w przypadku tradycyjnej kampanii, i nie wpada w pułapkę stereotypizacji grupy docelowej.

5. Skuteczniejsza strategia wysyłki

Dzięki analizowaniu informacji o akcjach, zarówno tych wykonanych, jak i niewykonanych algorytm podejmie kroki zmierzające do maksymalizacji sprzedaży wśród całej grupy odbiorców, do których zainicjował wysyłkę. Dobierze przy tym właściwe środki i dopasuje parametry kolejnych wysyłek, tak by nakłonić również tych odbiorców, którzy nie skonwertowali za pierwszym razem.

Case Study

Wyniki kampanii zrealizowanej z użyciem AI

Ebook

Zobacz, jak sztuczna inteligencja zmienia e-mail marketing

Pobierz darmowy ebook >>

Formularz

Zostaw kontakt, by porozmawiać o AI w Twoim biznesie

Wyrażam zgodę na:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez INIS sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku przy ul. Raciborskiej 35a (NIP: 6423128785) podanych przeze mnie danych osobowych w celu odpowiedzi na pytanie zadane przeze mnie w formularzu kontaktowym. Rozumiem, że dane przetwarzane będą zgodnie z Polityką Prywatności.

Klauzula informacyjna, kliknij by przeczytać
Administratorem Państwa danych osobowych są INIS sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku, przy ul. Raciborskiej 35a, NIP: 6423128785, e-mail: IOD@inis.pl.
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) i Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. 2018 poz. 1000),
Państwa dane będą przetwarzane w celu wskazanym przez Państwa w formularzu.
Macie Państwo możliwość dostępu do swoich danych, ich sprostowania oraz usunięcia, do przenoszenia danych, żądania ograniczenia ich przetwarzania oraz wycofania udzielonej zgody w każdym momencie, przy czym, cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem. Macie Państwo także prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Państwa dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na pytanie zadane w formularzu kontaktowym. Wyrażenie zgody jest dobrowolne jednakże niezbędne do realizacji celu, w którym zgoda została wyrażona.
Konsekwencją niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych brak możliwości odpowiedzenia na pytanie zadane za pomocą formularza
Dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Nie będzie stosowany wobec nich mechanizm automatycznego podejmowania decyzji w tym profilowania.
Odbiorcami moich danych osobowych mogą być:
  • dostawcy systemów informatycznych oraz usług IT;
  • podmioty świadczące na rzecz Administratorów usługi audytowe;
  • organy uprawnione do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
W celu uzyskania dodatkowych informacji lub realizacji wyżej wymienionych praw należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail IOD@inis.pl

Dziękujemy za przesłanie formularza. Odpowiemy na Twoje zapytanie w najbliższym możliwym czasie.

Wystąpił błąd w trakcie wysyłania danych, proszę spróbować ponownie

Nasi partnerzy technologiczni:

Inspektor Ochrony Danych: Gniewosz Marciniak, adres e-mail: iod@inis.pl

1 2 3 4 5 6