E-mail Marketing

E-mail marketing

E-mail marketing zyskuje coraz większą liczbę zwolenników. Wielu marketerów przekonało się jak szybko, tanio i efektywnie pozyskać nowych i utrzymać dotychczasowych Klientów wykorzystując system emailingowy.

E-mail marketing jest postrzegany jako jeden z najlepszych kanałów marketingowych, będący idealnym narzędziem zwiększenia sprzedaży, przychodów i zyskowności firmy.

Dołącz do gronanaszych klientów


System E‑mailingowy

System INIS to profesjonalne narzędzie do e-mail marketingu, dzięki któremu wyślesz e-mailingi i  newslettery firmowe. Korzystanie ze wszystkich funkcjonalności jest proste i nie wymaga żadnych specjalnych umiejętności programistycznych.


Funkcjonalności

INIS posiada wiele przydatnych funkcji, które zoptymalizują Twoją komunikację e-mailingową. Dzięki nim zaoszczędzisz sporo czasu i zwiększysz efektywność swoich wysyłek.


Cennik

Cennik uzależniony jest tylko od ilości zgromadzonych adresów w bazie. Ilość wysłanych e-maili jest NIELIMITOWANA.

Wybierz odpowiedni dla Twoich potrzeb plan cenowy

Wybrano pakiet: do 500 adresów Opłata: 0zł/msc. Ilość wysyłek: 2000 Wybrano pakiet: do 500 adresów Opłata: 19zł/msc. Ilość wysyłek: Nielimitowana Wybrano pakiet: do 2.500 adresów Opłata: 39zł/msc. Ilość wysyłek: Nielimitowana Wybrano pakiet: do 5.000 adresów Opłata: 89zł/msc. Ilość wysyłek: Nielimitowana Wybrano pakiet: do 10.000 adresów Opłata: 139zł/msc. Ilość wysyłek: Nielimitowana Wybrano pakiet: do 25.000 adresów Opłata: 249zł/msc. Ilość wysyłek: Nielimitowana


Wysyłasz więcej?

Skontaktuj się z nami, przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę na rynku! Przejdź do formularza kontaktowego

Odbierz dodatkowe 15% rabatu, wybierając plan roczny lub 10%, decydując się na plan półroczny.


Usługi dodatkowe

INIS to nie tylko system e-mailingowy. Nasi pracownicy stanowią zespół ekspertów w zakresie e-mail marketingu i reklamy internetowej - doradzą, zoptymalizują i zmaksymalizują efektywność działań Twojej firmy w Internecie.

Zobacz co możemy jeszcze dla Ciebie zrobić:


Baza wiedzy

To jedna z form marketingu bezpośredniego. Coraz więcej firm w swoich strategiach reklamowych stosuje e-mail marketing jako jeden z najskuteczniejszych środków pozyskiwania nowych i wiązania dotychczasowych klientów. E-mail marketing jest wyjątkowo efektywny, zarówno pod względem finansowym, jak i skuteczności w docieraniu do odbiorcy. Efektywność mailingu jest nieporównywalna z żadną inną formą marketingu: użytkownik systemu może dokładnie ustalić, jaka ilość e-maili dotarła do odbiorców, jaka ich część została otwarta oraz ilu adresatów kliknęło w link.
Wykorzystując e-mail marketing w bieżącej działalności przedsiębiorstwa czy organizacji, mamy możliwość prostej i – co najważniejsze – szybkiej komunikacji. Jest przydatny we wszystkich sytuacjach wymagających przekazania ważnej informacji dużej grupie osób w określonym czasie, np. w kampaniach reklamowych, w komunikacji z obecnymi klientami, przyszłymi klientami, partnerami, pracownikami, w prowadzeniu programów lojalnościowych. Spośród wielu zadań realizowanych przy wykorzystaniu systemu INIS, można wymienić takie jak:

 

  • informowanie o akcjach promocyjnych,
  • wysyłanie newsletterów, biuletynów informacyjnych,
  • informowanie o ważnych wydarzeniach w działalności firmy, np. zakup maszyn,
  • prowadzenie programów lojalnościowych/partnerskich,
  • wysyłanie życzeń urodzinowych, świątecznych.
Za pomocą newsletterów informujemy klientów o nowych produktach i usługach, które pojawiły się w ofercie. Przekazujemy wiadomości o promocjach i wyprzedażach. Nasze newslettery zawierają również inne – ważne dla klientów – informacje, jak choćby wskazówki dotyczące użytkowania wybranych produktów. Dzięki temu są doskonałym narzędziem sprzedaży i budowy lojalności konsumenckiej.
Co istotne, newslettery docierają do konsumentów nawet wtedy, gdy nie odwiedzają oni regularnie strony www. Znacząco obniżają koszty i usprawniają komunikację ze wszystkimi grupami odbiorców, skupionymi wokół firmy i marki: klientami, dziennikarzami, partnerami biznesowymi, inwestorami, pracownikami i użytkownikami serwisów internetowych.

Korzyści płynących z używania systemu INIS w celach e-mail marketingowych jest wiele. Firma korzystająca z systemu nie musi inwestować w dodatkowy specjalistyczny sprzęt komputerowy i jego serwis, ponieważ należy to do kompetencji usługodawcy. System oraz baza danych utrzymywane są na zabezpieczonych serwerach dostawcy, a użytkownik łączy się i korzysta z systemu za pośrednictwem Internetu z dowolnego miejsca na świecie.
Używanie systemu INIS pozwala na wyeliminowanie takich mankamentów, jak wysyłanie wiadomości, która w polu „Do” ma wpisane kilkadziesiąt różnych osób lub też „Undisclosed-recipients”. INIS stwarza możliwości zaprogramowania czasu wysyłki, wysyłania profesjonalnych wiadomości w formacie HTML.
System INIS pozwala kontrolować efekty poszczególnych wysyłek, a także śledzić tempo, w jakim przyrasta baza adresowa. System raportuje m.in. ilość otwartych maili z określeniem dokładnej daty i godziny otwarcia, skuteczność kampanii wyrażonej wskaźnikiem CTR, jak również ilość kliknięć w poszczególne linki. System oblicza także procent zwrotów oraz dokładnie je analizuje, informując o powodach niedostarczenia wiadomości.
Zbieranie nowych adresów dla celów e-mail marketingowych wiąże się często z wykorzystywaniem mechanizmu double opt-in. W przypadku stosowania tego mechanizmu, użytkownik, który chce się zapisać na listę adresową musi po pierwsze (single opt-in) wpisać swój adres na listę subskrypcji, a następnie potwierdzić zamieszczone w formularzu dane poprzez kliknięcie w link znajdujący się w mailu z prośbą o potwierdzenie danych (double opt-in). W momencie kiedy dane zostaną potwierdzone, osoba ta będzie mogła otrzymywać informacje, przeznaczone dla osób z tej listy wysyłkowej, na którą próbowała się zapisać.
Jeżeli chcemy zmienić hasło dostępu do konta, należy wejść w ustawienia podstawowe konta i w polu „Nowe hasło” oraz „Powtórz nowe hasło” należy wprowadzić nowe wartości i kliknąć przycisk „Zapisz”.”
Poprawne wprowadzenie parametrów nadawcy e-maila jest istotną czynnością w procesie planowania wysyłki mailingowej. Aby dobrze zdefiniować wszystkie pola, należy wiedzieć, co oznaczają odpowiednie rubryki:
Nadawca e-maila – to treść, która pojawi się w polu „Nadawca” w programie pocztowym adresata, do którego wysyłamy e-mail;
E-mail nadawcy – Adres e-mail, z którego subskrybent otrzyma wiadomość;
Ustawione „Reply-To” – pod ten adres subskrybent, wybierając w programie pocztowym opcję „Odpowiedz”, wyśle e-mail zwrotny na otrzymaną od Ciebie wiadomość;
Tytuł (subject) e-maila – to treść, która pojawi się w polu „Temat” w programie pocztowym adresata, do którego wysyłamy e-mail.

Kontakt

RYBNIK

Siedziba główna
INIS sp. z o.o.
44-200 Rybnik
ul. Raciborska 35a
biuroinis.pl

WARSZAWA

Biuro handlowe w Warszawie
ul. Grzybowska 2/34

Formularz kontaktowy

Napisz do nas. Bardzo chętnie nawiążemy z Tobą kontakt.

phd writing services term paper topics essay writing samples cite my paper for me mla do my homework essay pay someone to write my assignment academic writing services help me write my essay pay for essay university essay writing literature thesis writing service How resume essay writing essay on customer service professional essay writing help psychology essay college essay service best college essays essay writing service reviews best writing service write my paper for me